VARNING DETTA ÄR TRÅKIGT

Jag fattar inte varför mina inlägg inte vill dyka upp. Har skrivit typ tre stycken men inget händer..
Förra veckan måste ni nog ha märkt hur arg och rastlös jag var. Därför har jag inte haft några höga förväntningar om denna veckan, och är verkligen väldigt irriterad och vill inte alls till skolan. Det som gör mig glad är ju dock att vi snart åker till Paris, om bara 6 dagar. Jag torr inte riktigt att det har sjunkit in än, känns som om den kommande lördagen kommer vara en helt vanlig lördag. Men det så är det ju inte. Utan lovet börjar och jag ska åka till ett nytt land!
Nu ska jag läsa ett tag och sedan sova. Imorgon ska jag redovisa och jag är skiträdd. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback