Gorgeous serial killers

Hejsan. Idag umgicks jag med mina syskon. De har ju båda flyttat hemifrån men de kom hit idag och sen åkte vi hem till min bror. Min syster och jag sjöng rhps låtar och dansade time warp (duh) men sedan stack Malin hem. Johan och jag bakade cupcakes (fula men goda) och pratade.
Det var min dag. Intressant va. (Det var ingen fråga)
Igår natt sov jag inte. Det var jävligt pinsamt på matten då Tessan försökte hjälpa mig - jag bara satt där och fattade inte ett skit. Och hon som var snäll och försökte hjälpa mig. Nå ja. Det kan inte hjälpas, att jag inte sov dvs. Jag tänker alltför mycket.
Åh förresten. En del av er tycker nog jag är lite sjuk som säger detta men är inte Skeet Ulrich helt gawjuss i scream, som Billy Loomis? Jag vet att han var en psykopatisk mördare, men vad fan..
Här är en bild på honom, täckt i blod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback