VARNING: DETTA ÄR INTE INTRESSANT

Ni fattar inte hur trött jag är. Gucci har tagit beslagtagit kudden till höger om mig, han snarkar högt för att vara en hund. Jag vill sova, men jag kan inte. Jag har satt julstjärnan men inget annat julpynt, det ska jag göra imorgon när min syster kommer. Idag/igår snöade det här, men det har inte lagt sig. Snöade inte ens så länge. Jag var på välja idag med Tessan, Ninni och Mikki. De köpte julklappar men jag köpte lite saker till mig själv (latte, sovmask och nåt annat onödigt skit) för de pengar jag har kvar. Jag har fått hoppa över en månads barnbidrag eftersom min mobil blev stulen. Försäkringen täckte den men det kostade ju ändå. Så jag får mina pengar som jag ska handla julklappar för om några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback