Blöööh

1. Fullständigt namn? Emma Linnéa (Knutsson) Kindvall
2. Ålder? ._. snart 13
3. Vart bor du? I Skaaaune! I Helsingborg.
4. Bor tillsammans med? Mami, Papi och Malin.. Eller hon är ju hos sin pojk hela tiden så ah... Mor & far dårå *fjortissmack*
5. Färg på ditt rum? Rosa -.-.-.-.-.-.-
6. Har du blåa ögon eller bruna? Blågrön ibland och blågrå ibland B)
7. När är du född? 26 Augusti, 1999
8. Klass? ._. 6an
9. Vilket år tar du studenten? låt mig vila från matten :(
10. Något jobb? MYES jobbar på julen också.. HÅRT JOBBANDE KVINNOR SKA FÅ HÖGRE BETALT D:< *arg feminist* Men nej

Idag:
13. Duschat idag? Neh, men jag skaaaa (B
14. Kramat någon idag? Hmm... B) Har jag sääääkert!
15. Pussat någon idag? NAHJNAHJ
16. Vad har du ätit idag? Typ nåt.. venne 8|
17. Dagens klädsel? Jeans å orange knit 8D YAY *svettig amerikanare*
18. Dagens smink? eh.. eh........ MINNS INTE jag tvättade av det direkt när jag kom hem O_____o
19. Dagens sötnos? JAAAAAAAG 8'D *n00b-smileyn* neeh blir la Bambi <3
20. Dagens roligaste? DÄR ÄRE LET JAG! MHM *n00b-smileyn*
Socialt:
21. Har du många vänner? typ
22. Hatar du falska folk? hata är ett starkt ord..... jag hatar det O-o
23. Vem kramade du senast? Det var la mami ^^ 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 32849845820 människor 8DDDDDD
27. Har du pojk-/flickvän? Vill du dö? *darrar*
28. Vem pratade du med i telefon senast? Kanske... hum.. venne O_O
29. Vem fick du senast sms ifrån? dig

Favorit:
31. Film? ROCKEH HÅRRÅR PICTÖR SHÅOW LETTFETT
32. Låt? .. asså lyssnar asmycket på In flames - Disconnected just nu, men en som FOREVAH kommer vara en favorit är ju The Ark - It takes a fool to remain sane
33. Mat? fan jag vet inte >_> kanske tortillas!
34. Dryck? COLA ZERO! ah..
35. Färg? Blå, lila B--))
37. Stad? Paris ::'DDD
38. Land? Japan >.<
39. Ämne i skolan? Bild
40. Människa? MEN HAHA

Senaste:
41. Personen du tänkte på? Veronica Maggio O_O FRÅGA INTE!
42. Personen du kysste? ....Öhöööö? o.Oooo
43. Gången du spydde? men inte vet väl jag, tror det var typ i April/Maj detta året, usch det var ikke kul >_>
44. Gången du grät? När jag såg en spindel för tre dagar sen *mes*
45. Pizzan du åt? Margarita 
46. Gången du var i Göteborg? venne O.o Kanske nåt år sen! *längtar tillbaks*
47. Gången du var i Stockholm? jag var 1 år... B)
48. Gången du var full? IGÅR BD *galen alkoholist*
49. Gången du var hög? nevah
50. Gången du var hungrig? Innan jag åt skolmat O_O JAG VAR PÅ VÄG ATT SVIMMA DDD'''8

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? VOVVAR ftw
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Jag är alltid hemma ... o_o 
54. Tvspel eller datorspel? TV-SPEL! Om dator-spelet inte är Sims.. sims äger
55. Singel eller upptagen? typ typ typ tiiiep.... venne
56. Ute eller inne? Inne, om det inte snöar eller är asvarmt för då kan man ju inte va inne 'o_o *trött på stora ögon*
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? *förvirrad*
58. Ragga eller bli uppraggad? Uhhhja jag är ju förjävla bra på att ragga så.. B)
59. Big Brother eller Paradise hotel? FYYYFAAAN båda är sånt som desperata fjortisar kollar på
60. Blont eller svart hår? Svart <__< 
61. Hus eller lägenhet? Både och 8D
62. Choklad eller lakrits? Fukláaa
63. Göteborg eller Stockholm? GÖTEBORG!!! :DD
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger... 
65. Coca cola eller fanta? Coca cola *_*
66. Pizza eller kebab? kebab smakar... eklit 
67. Randigt eller prickigt? vet inte.. älskar båda D':
68. Älska eller älskas? Jag vet att ni hatar att ni älskar mej >8) *fjortis*
69. Leva eller dö? ''''OO_o leva
Antal:
70. Personer du älskar? nårra.. kanske runt 7 som jag älskar mycket
71. Personer du hatar? 1 :SSSS BLÖH PÅREJ! du vet vem du är beytch
72. Gånger du varit full? noll
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? sääääkert runt 90 B] .... <___<''''
74. Glassar du ätit på en dag? HAHAHA :D det är la ganska många... kanske runt 10 *tjockisbarn*
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? nåeell
76. Gånger du haft minnesluckor? ??????? *efterbliven*
77. Gånger du varit hög? men ... aldrig!
78. Personer du saknar just nu?
79. Gånger ditt hjärta brustit? uuuuh.. 10 DDD:::::D~ *diva* nehmen.. 0


Vem:
80. Vart vill du idag? duschen ... B']
81. Ska du träffa imorgon? mamma, pappa å folket i skolan? o_O'
82. Sjöng du senast för? min sångpedagog lol
83. Hade du senast en msn-konversation med? EEEEh.. sandra tror jao *fjortisbitch*
84. Spelade du tvspel med senast? BRUSCHAN!
85. Vill du ta med på resa nu? Teresa å Tildischhh
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Den dära pontus.. isch D:::: *snobbig bitch*
87. Förtjänar att dö? JAAAAAAAAAG! *cutcut i armen* naaaaaaaaaahj ingen förtjänar att dö!
88. Är söt? Maaaasssssssssa!
89. Vill du sova jämsides med i natt? GUCCI :D Det gör jag alltid <_< Om han inte ligger vid mina fötter <_<

Vad:
90. Gör dig glad? Musik :'D
91. Gör dig ledsen? du
92. Vill du helst göra nu? duscha B)
93. Önskar du att du slapp göra? Läxor ;_;
94. Vill du ha nu? vinter
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? aaaaah ett år kvar tills dess men en pålleh som alltid 8]
96. Längtar du till? JUL :D
97. Tycker du om dina betyg? aaaaaaaarå
98. Ångrar du i ditt liv? inte mycket
99. Är det bästa som hänt dig? jag orkar inte tänka, flåt
100. Är klockan nu? 18.55

Kommentarer
Postat av: Liten röd hårig flicka :D

DU MENAR VÄLL INTE MIN PONTUS!!!!!<3

DET FÅR JAG INTE HOPPAS!!!!

2011-09-23 @ 19:51:33
URL: http://www.speakingincodes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback