♥klockan två

Jag vaknade för typ två timmar sen, fyfasen vad duktigt.
Har hittat världens bästa hemsida med världens finaste kläder! Om ni gillar min stil kolla in på www.moddie.se! :D
Eller nej, det finns faktiskt snyggare på nelly.com. Men klicka på 60-tal eller 70-tal, assnyggt.
På Onsdag ska jag och min mamma köpa massor av kläder till höstterminen. ♥ Vill ha en klänning, jeans och ett halsband. Gärna en tröja osså! :D Sen måste jag ha en vit kajal, min är slut. Men den kostar bara ca 70 riksdaler, så det har jag råd med själv. Btw använder jag RIMMEL london's vitkajal, den är skitbra. H&M's är riktigt dålig.
Jävlar vad lång texten blev, hur har jag tid? Jag ska ju iväg om ca tio minuter och jag sitter i pyjamas, smart_chey_99
NEJDETÄRINTEDINASKORMALIN,HAREXAKTLIKANDANA...nästan
hejdå.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback