Skräckfilmer är egentligen skit

Jag vet att mina kompisar ibland går in på min blogg, och undrar varför jag är så djup här. Jag visar inte riktigt denna sidan av mig själv med dem. Även om det är största delen av min personlighet - det är därför jag är så tyst.
Vill ni veta varför? Jo, om jag hade visat sidan av mig som jag visar på bloggen så hade de kollat konstigt på mig och sagt åt mig att sluta. Det är jag säker på.
Menar absolut inget illa med det dock, så ni vet.
Men ja. Hur har ni det, kära läsare?
Jag ska snart se på någon skräckfilm. De är fan aldrig läskiga, så jävla mesiga allihop. Enda anledningen till att jag fortsätter kolla på dem är att jag har kvar hoppet om att hitta en bra. Har hittat några bra, det erkänner jag. The shining och The silence of the lambs. De är mina favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback