Nöjd_och_trött_och_glad_chey_99

FÖR JAG HAR CHOKLAD >8D Och ostbågar. <3 Haha det är mina favvosnacks, äter typ inget annat. :3 Eller... chips och nötter också, vad faan skulle jag göra utan chips! Alltså nu menar jag ju att det är de enda SNACKSEN jag äter, så ingen typ tror att jag bara äter chips, nötter, choklad och ostbågar XD hade dock inte vart fel B-)))) neh skoja, är inte så tjock! ..sorta
Orkar inte att ni kommer hata mig för denna bilden, FUL är den, men jag orkar inte bry mig! fnubneuh7y4g23wr

Kommentarer
Postat av: nej jag har inget namn. Jag heter bara Elin

Och avgudar ditt utseende (: På den här bilden. Har du någon svart kajal på ögonlocket också? (Är sämst på att förklara)

2011-10-07 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback