You holy fool♥

HEJ NERDS :'D Längesen känns det som... Typ en dag. :( I'm such a badass... Eller inte
vetnivetnivetni jag är speedad som satan nu vid halv 3 TT__TT Och en riktig killer på japanska smileysar ;)
Anna och Mikaela sover här. Hos mig. I mitt sminkrum. mHm. Tufft va? Jag kan inte hjälpa mitt mesiga sätt att skriva på just nu, alltså DETTA ÄR VAD JAG KALLAR FNATT D: Alltså det ordet. :D Minnen. :D
Om ni inte visste det så har jag fräknar ;_; OCH jag gillar dem! Yeah it's true.
Micky sitter uppe men inte Anna, hon försöker sova, usch vad jag tycker synd om henne det kan inte vara lätt. :C

Kommentarer
Postat av: Ginger ~

Om ni kollade här, då får ni skriva något osså!

2011-08-05 @ 21:51:19
URL: http://glittersnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback