Fin bild på flätan Tessan gjorde på mig i fredags

Har en ärlig anledning till dålig uppdatering. I lördags var jag iväg hela dagen till typ halv ett på natten. Sen dess har jag varit sjuk! Blev sjuk i söndags, sen hade vi studiedag i måndags och jag kunde inte göra ett skit utom att dricka te i min säng ._. Sen var jag hemma både igår och idag, men jag känner mig mycket bättre efter ingefära teet jag drack igår. Man tar färsk ingefära och maler det, häller det i kokat vatten och häller i honung :D det är väldigt starkt, men det hjälper som fan! Nästa dag är man nästan frisk ^^ men seriöst igår kunde jag inte gå tio minuter utan att snyta mig, idag har jag bara snutit mig två gånger typ O_o WHAT KIND OF WITCHCRAFT IS THIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback