Hur jag presenterade mig själv för två år sedan

heeeeeeeeeeeej! :D
emma heter jag, hehe, som ni kanske fattar^^
Jag är 11 år och mina intressen är hästar, sång, agility & lydnad md min hund, kaninhoppning med min kanin och att ha kul hehe x) oj! höll på att glömma!
JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA! (A)

hehehe.
men iallafall.
Jag har en hund som heter Gucci, uttalas Guttchi för er som inte vet^^ han är en svart mellanpudel (42 cm), 2 år och han får aldrig slut på energi, jag lovar! Han är helt galen.
Och sen har ja en kanin som heter Bambi, en rexkanin, som är 3 år, 4 i maj. han är jättesnäll och kul. han ser lite ut som en hare haha!



jag har en mamma, en pappa, en syster och en bror. mina föräldrar är gifta och min bror är 24 så han har flyttat hemifrån^^ min syster är 18, 19 i december och hon bor hemma =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
brb ska bara dö under en sten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback