OM jag har tråkigt!

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - ne
Har du någon kille just nu?- ne
Har du dumpat någon?- ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?- ne
Vem kramade du senast?- veeenne
är det okej att din kille hånglar med en annan tjej ? ne..?

SKOLA:


Är du duktig i skolan? - ohhyesssss.... fett duktig B))) *korsar fingrarna*
Har du bra betyg? - har inte betyg
Har du fått göra om ett prov någon gång?- kanske... minns inte O_o
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ye, alltid! ..typ
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja
Haft mobilen på lektionstid? - ne
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - haha, ne

FAMILJ:


Hur många är ni i din familj? - 5
Trivs hemma?- jaaa! min familj är de enda människorna som är lika.. eh.. konstiga som mig 8D
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - vaaaarje dag! >:
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej OOO____O
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nej
Vem betyder mest för dej i din familj? - en vad fan, alla såklart O_o
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - men JA

VÄNNER:

Du har vänner? - jorå
Du brukar vara med? - tess och tilde
Vem/vilka var du med sist? - tess och tilde
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Neh de måste vara skiiitsnygga 8DDD Nejmen klart jag gör?!
Är det okej att ha kill-kompisar? - HAHA ja??
Har du pussat någon av dina kompisar? neh
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - jorå

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - händer väl att jag inte orkar kleta.. men nästam varje dag iaf
Använder foundation på läpparna - nej... x)
Super dej packad varje helg? - tssssss... varje dag ;S
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?- Nej, eller jag plattar väl håret ibland men inte ofta.^^
Ditt hår e knallblont? - det kan ni få avgöra!

KRIMINELLT:

Vill du bli kriminell? ah, ska bli gangsta B'')
Varför gör du sånt här? - för att du är så jävla ful :D
Skulle du sno en bil om du inte orkar gå hem - ah självklart, skulle åkt några rundor runt skåne med >_>
Har du suttit i fängelset? - japp! 7 gånger!
Vill du hamna i fängelset? - nej, jag är för sneel för det :(

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ask my mommy

När grät du senast? - venne, sånt håller inte jag reda på! Det är min hjärna för liten för B'|

Du har gråtit över en kille? - nej!

Vem bråkade du senast med?- vet inte O_o Bråkar aldrig nuförtiden!
PRECIS VAD NI VILLE HÖRA >8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback