MIN FAVORITBLOGG

http://www.missmagicgirl.wordpress.com
Alltså verkligen... Skitcool människa, hennes blogg är bra som satan och hon skriver lika bra som Shakespeare (xD)
AAAA, så besök henne.
Och detta har hon skrivit, vilket är riktigt smart:

Många frågar om jag tror på allt jag skriver om. Jag kan väl säga såhär: jag tror för det mesta på det jag bloggar om eller i alla fall på möjligheten att det kan vara sant. De flesta avfärdar det okända för att det inte känns realistiskt. Men seriöst! Ge livet och världen lite credit! Vi är livet som upptått på en planet mitt ute i universum, SOM INTE HAR ETT SLUT! Cellerna från EN människa skulle räcka TOLV VARV runt jorden om de lades ut på rad, en giraff, en människa och en mus har lika många halskotor.
Kan man kalla det realistiskt? Nej precis! Men sant är det. Det är självklart att det finns mer sanning där ute som låter lika otrolig men är precis lika sann. När man tänker på det, är något egentligen otroligt nog för att existera?

Smart_chey_91 utan någon som helst sarkasm. (tror jag, eller 90:a om hon fyller år sent på året O_O men hon är iallafall 19 år!) Förlåt för att jag skrev chey förresten. Får fjortisvibbar från mig själv nu duh!

Men ah... besök henne och läs, så värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback