Alltså förlåt, men jag ha tråkigt DDDD::

JAG ÄR:

Blyg: Jorå jag är blyg IRL O_O MEN om du lyckas lära känna mig är jag lika galen som över internet B]
Smart: Asså... pff... egentligen är jag faktiskt smart <___<
Långsam: Neeeeeeeeeeej, assnabb verkligen 8D okejdå jag springer inte snabbt, men jag kan springa långt iallafall! *ståååelt*
Tålmodig: Hmm.. venne, är jag det? B)
Stressad: ...hehehe, ah <_< 
Öppen: naaaaaah, venne!
Positiv: Jag är blivit maaassa positiv! 8D *stolt*
Rolig: Jaaa, är jag rolig kanske? *n00b-smileyn*
Ansvarsfull: O_o
Söt: HAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHHAHHHAHHHHAHAHHAHAHHA
JAG HAR:

Svikit en kompis: kanske, men inte med mening!
Förlorat en bästa vän: ja, 3 gånger... det var inte kul .__.
Sagt att jag älskar en kompis: Klart jag har!
Pussat en av samma kön: huhhuhuhu neh o__o
Slagit en kompis: Jaa, asså på skoj O_o jag kan ändå inte slå ner någon XD
En kompis som vet allt: Tessan kan nog mest om mej, men INGEN vet allt 8]
Berättat hemligheter: JORÅ!
Blivit sårad: ja >_> AV ALLA "BÄSTISAR"! TACK FÖR DEN DUH!
Krossat någons hjärta: ...har jag? >:
Gett någon ditt hjärta: eeeeeeeeeh.... isåfall hade jag varit död, så den frågan var allt lite dum döh! 8D
Sagt att jag älskar någon och menat det: Men asså ._. självklart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: alltid 8) haha ne, orka ._.
Varit otrogen: OOOOOOOO________oooo nej
Opererat mig: nej, men jag ska snart operera öronen ._. alla som känner mig vet varför, ni andra... eh, de är lite missbildade :D
Cyklat omkull: Hahaha omg ja XD
Sjungit i duschen: dum fråga, jag tror att alla som är inriktade på sång gör det xC
Hoppat bungyjump: Jag skulle vilja prova O_O *tystnad*
Fobi för något: SPINDLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sett någon dö: En fluga  :( 
Varit på begravning: nej :)
Sagt att jag hatar någon: Japp! MEN inte för att jag menar det, för om jag menar det håller jag det för mig själv >8)

FAVORIT:

Låt just nu: många
Pryl: zhe kamera, datorn och iPhonen <33333
Film: ROCKY HORROR PICTURE SHOW *.*
Bok: Harry Potter <3
Lärare i skolan: Vera och Ann
Plats: Men vadfan, vet inte :(
Frukt: Mango!!! <3333 ***-***
Dricka: COCA COLA ZERO
Ha på mig: tighta jeans och stickad långärmad tröja
Snacks: shukläää <3333 och chips!
LIVET:
Svart eller vitt: svart och vitt
Skriva eller tala: venne, lättare att prata typ så tar det O-O
Öl eller cider: Jag har tyvärr inget bra svar på denna fråga :)
Nagelbitare: näh
Mobil eller ipod: MIN ÄÄÄÄÄLSKADE IPHONE <333333333
Snygg eller charmig: ...vah? om ni menar vad jag tror, charmig
Lösgodis eller choklad: ÖÖÖH, lösgodis...... *ryser* CHOKLAD !
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: såfta, för ingen vill vara social med mej o-o
Sommar eller vinter: vinter <3
Fredag eller lördag: uhm... båda är bässsssst men lördag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap?: vänskap

SÅ! *pustar ut* det var kul, vad ska jag göra nu? 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback