lalalalalalala

Bilderna är satta i ordning, första är utanför huset, andra på busshållsplatsen osv...
underbart smickrande bild..
HEHEHE FUKLA <333
HAHAHA Malins gula hår </3
Där ser man ganska mycket av Illford... Åh jag ska flytta dit sen när jag blir 19 8D
Efter en c00l dag i centrala London åkte vi Underground tillbaka till Illford och käkade glass på Scoops (YYY)
VI HITTADE TILL JUICY COUTURE OCH JAG KÖPTE ETT JÄTTESÖTT ARMBAND OCH EN BERLOCK SOM JAG SKALL VISA SEN TYP!!!!!<3333333333 *dampunge*
Så hittade vi ett cupcakebageri och jag köpte den <3<3<3<3<3<3333<33<33<333<3<3<<<3<
HAHAHAHAHAHA min favvobild... Papi är elak B| nuff said
Åt min cupcake, den var god 8) SUPLAJS
Jättecoolt ställe, tror jag blev lite smått galen när jag hittade massor av små enhörningsfigurer. Köpte en också, megasöt :D
Hoppas ni fattade att vi inte orkade... HAHA i slutet av kön var det en skylt där det stod "2 ½ timmes väntetid". B|
SÅÅÅÅÅ vi ställde oss i en telefonkiosk och tog fula bilder :DD
Sista dagen, där ser ni mitt armband! Köpte de lösögonfransarna, uuutruliga ~ och vi käkade Burger King 8D
Då tog JAAAAG och MAAAALIN kameran och tog FIIIIINA bilder
got nothing 2 say...
flygplatsen i London, jag var trött
SLOOOT på bilder! Men jag saknare! D: Så kul vi hade, speciellt den kvällen när Malin och jag satt i sängen på hotellet och hon skulle gissa vilket det japanska djuret var! Haha asså jag sa tillexempel "neko" så sa hon fel hela tiden XD Hon började med att säga "MUUUS! :DD!" på alla. ._. Och sen var det nåt djur som låt som Gucci, så blev hon helt "AAAWW SAKNAR GOFFEH DDD:" ._.
det var jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback