pure BOREDOM

Hur bor du: Huh O.o Villa?
Brukar du komma i tid: Eheh, ibland :D
Hur lång är du: 1.50 nåt, jag är mini :)
Kan du laga mat: lite
Vad jobbar du med/pluggar du: grundskola
Vad har du på dig just nu: sovtröja
Har du någon fobi: SPINDLAR och sen har jag klaustrofobi
Hade du en bra kväll igår: mmmm okej 
Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi <3
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe, te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma (hehe)
Har du sovit i din egen säng inatt: myes
Vad hade du sönder senast: Venne
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Kaffe <33333333333333 *smått damp*
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:-
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte x)
Saknar du någon just nu: MM
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga va 685645980 gånger
Någon jag stör mig på: Masssssa
Intressen: Hästar, sång, hår, smink, bloggen
senaste person du kramade: gucci

Senaste person du ringde: Johan

Senaste person som ringde dig: Pappa

Vad drack du senast: cola

Vill du ha barn:njaaaaaaaaa
Längtar du till din nästa födelsedag: Jaaa! 8D *barnfnitter*
Har rakat dina ben någon gång: skum fråga O.o
Är du sugen på något nu: inte direkt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: högst 1
Använder du hudkräm: nä
Attraheras du av män med skägg: nej, de är gamla O.o
Micro-pop eller poppa själv: vet inte
Brukar du baka: JAAAAA :D
Röstade du i det senaste valet: ja fifan! *gubbstön* nä men vafan, jag är 12
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jodå
Vilken låt lyssnade du senast på: uprising - muse tror jag o.O
Har någon annan sovit i din säng inatt: gucci kanske 
Vad tycker du är äckligt: SPINDLAR, spya, sniglar, folk som slickar på fingrarna
Har du pengar på mobilen: abonnemang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback