♥ Jag fyller år idag

Okej, jag kan börja med att säga att jag i ca 6-7 timmar har paddlat kanot med min klass. Jag har även blivit illröd i nacken och halva fejset. Och sen fått en hemsk träningsvärk. Gotta love life! :'D Jag kom hem klockan fem och gjorde cupcakes. Sedan kollade jag på en tråkig film ett tag. Och sen duschade jag. Sen gjorde mamma tea till mig, henne och pappa och gav oss varsin cupcake med ett ljus i. ♥ Och sen kollade vi på gamla foton. Sen gick mamma och jag ut och en runda.
Nu sitter jag och skriver dagens saga till er. När jag har 30 minuter kvar av min födelsedag! Smart_chey_99.
Men annars har jag fått jättefina presenter av min familj. ♥ Imorgon kommer släktingar, så jag kommer fira imorgon också B)
NEEEJ DET ÄR INTE MENINGEN ATT BILDEN SKA VARA SNYGG OKEJ!!!!???!?!! så shut up
hörs imorgon, pusselipusssspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback